Zjednoczone Socjalistyczne Królestwo Hirschbergii i Weerlandu
Maja 02, 2024, 08:36:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
   Strona główna   Pomoc Szukaj Kalendarz Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Linie morskie i rzeczne Ferdynandiafłot  (Przeczytany 312 razy)
Ametyst
Rex Ambulans Serenissimus
Primus inter pares
Filar Monarchosocjalizmu
*****

Posłuch 16
Offline Offline

Wiadomości: 5286



Zobacz profil Email
« : Lipca 10, 2021, 02:49:42 »




Drugą spośród firm transportowych Kompanii Faradobusów jest Ferdynandiafłot, która początkowo nosiła nazwę Drasnofłot (zmienioną po przywróceniu stolicy Żuław historycznego i tradycyjnego imienia mojego ojca ziemskiego). Są to linie morskie operujące przede wszystkim na obszarze nadmorskiej eksklawy oraz wodach wewnętrznych ZSKHiW ze szczególnym uwzględnieniem Rzeżuchy. Spełniają przy tym ważną funkcję - z uwagi na to, że Interior oraz Żuławy oddziela sporej wielkości pas ziem niczyich, gdzie nie ma żadnej infrastruktury drogowej ani kolejowej rzeka jest swego rodzaju autostradą, a Ferdynandiafłot oraz pomniejsi przewoźnicy uzupełniają rynek lotniczy. Do niedawna przedsiębiorstwo oferowało także liczne rejsy do Aralii, ale budowa Tunelu Transjądrowego w Weerlandzie znacząco zmniejszyła zapotrzebowanie na tego typu usługi. Dyrekcja Ferdynandiafłotu postanowiła zatem przerzucić część środków i otworzyła dodatkowe połączenia do stosunkowo nieodległych portów Ostii północnej, a także między innymi do Leocji i Bialenii.

Oprócz tego firma zajmuje się także transportem towarów: przede wszystkim eksportem produktów i surowców wytwarzanych w ZSKHiW poza granice państwa, ale także sprowadzaniem zbędnych i egzotycznych dziwactw z innych krajów do naszego kraju, w którym niczego nie brakuje. W tym celu wykorzystywana jest flota złożona z kilkunastu kontenerowców.




W chwili obecnej pod banderą Ferdynandiafłotu pływają następujące większe jednostki:

F-1 "Domestos" - statek pasażerski,
F-2 "Radosny Werter" - statek pasażerski
F-3 "Kacmajor" - statek pasażerski
F-4 "Ferdynand Wielki" - kontenerowiec
F-5 "Kondominium" - statek pasażerski
F-6 "Kaja Płodek" - kontenerowiec
F-7 "Gołodupiec" - kontenerowiec
F-8 "Kurda Burda" - kontenerowiec
F-9 "Słońce Aralii" - kontenerowiec
F-10 "Śmierć Kapitana" - kontenerowiec
F-11 "Lumbago" - kontenerowiec
F-12 "Energetyczne Kalesony" - kontenerowiec
F-13 "Twierdza Patologii" - kontenerowiec
F-14 "Jan Paweł II" - kontenerowiec
F-15 "Zakopane" - kontenerowiec
F-16 "Kazimierz Chędożyciel" - kontenerowiec
F-17 "Prawda Ekranu" - kontenerowiec




W przypadku dużych statków pasażerskich ich pojemność waha się miedzy 500 i 1200 sztuk osób ludzi. Dodatkowo firma dysponuje czternastoma mniejszymi łodziami pasażerskimi z przeznaczeniem na krótsze rejsy.

« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2022, 01:06:11 wysłane przez Ametyst » Zapisane

prof. dr net. dr h. c. mgr generalissimus
Ametyst z rodu Faradobusów

Bardzo Spaniały Król Hirschbergii i Weerlandu oraz Sekretarz Generalny Wielkiego Sternika,
Organizator Zjazdu Partii i Wykonawca Jego Wskazań, Senior – Protektor Stepów Wewnętrznych i Żuław Rzeżuszych,
Protektor Budzimiryzmu, Promotor Cywilizacji Aktywności, Głosiciel Nowej Kolektywizacji, Uosobienie Pracowitości

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2011, Simple Machines LLC Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
Strona wygenerowana w 0.041 sekund z 22 zapytaniami.